مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-09سياسي

راهیابی طرح شهرآموز یزد به رقابت های نهایی جوایز الهام بخش یونیسف


مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری و رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد از راهیابی طرح «مدرسه تابستانه شهرآموز»، به مرحله نهایی رقابت جوایز الهام بخش یونیسف خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری و رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد از راهیابی طرح مدرسه تابستانه شهرآموز ، به مرحله نهایی رقابت جوایز الهام بخش یونیسف خبر داد.

حسین ابوطالبی در این باره افزود: این برای اولین بار است که طرحی از ایران به مرحله پایانی این رقابت ها راه پیدا می کند و در این مرحله با رای گیری مردمی طرح برگزیده انتخاب خواهد شد.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد افزود: در این دوره قریب به 80 طرح از سراسر جهان ارسال شده بود که پس از داوری ارزیابان بین المللی طرح مدرسه تابستانه شهرآموز در بین سه نامزد نهایی دریافت جایزه الهام بخش در زمینه مشارکت کودکان قرار گرفته است.

وی با عنوان این که رویداد جوایز الهام بخش یونیسف از طرح ها و راهکارهای نوآورانه و الهام بخش برای ارتقای سطح کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان در شهرها و جوامع محلی تقدیر می کند، ادامه داد: صفر تا صد طراحی و اجرای این رویداد با تلاش شش ماهه همکاران در مجموعه شهرداری، گروه های مردم نهاد و با استفاده از ظرفیت بومی رخ داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی طرح شهرآموز یزد به رقابت های نهایی جوایز الهام بخش یونیسف

راهیابی طرح شهرآموز یزد به رقابت های نهایی جوایز الهام بخش یونیسف