مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-09سياسي

6875 خانوار آملی زیر چتر حمایتی کمیته امداد/ 43 مسکن نیازمندان آملی در حال ساخت


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه 6 هزار و 875 خانوار آملی زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند، خاطرنشات کرد: هم اکنون تعداد 43 مسکن نیازمندان تحت حمایت در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حبیب الله قلی پور شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: تعداد 6 هزار و 875 خانواده این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی افزود: این افراد شامل سالمندان بالای 60 سال که از لحاظ معیشتی مشکل دارند، زنان سرپرست خانوار و مردان زیر 60 سال دارای بیماری سخت جز بیماری اعصاب روان هستند.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با بیان اهمیت مستحق بودن معیشتی افراد زیرپوشش، تصریح کرد: بحث توانمندسازی خانوارها اهمیت ویژه دارد البته یکی از بحث های اساسی در خانواده ها موضوع اشتغال است و سعی داریم با آموزش های لازم و تقبل هزینه های آن به متقاضیان وام اشتغال داده یا براساس قرارداد با کاریابی ها، مؤسسات و شهرک های صنعتی، افراد متقاضی معرفی به کار می شوند.

این مسؤول با اعلام اینکه افراد حقیقی، حقوقی و شرکت های صنعتی بسیار مایل هستند که از کمیته امداد نیرو بگیرند زیرا تا دو سال حق بیمه افراد توسط کمیته امداد پرداخت شده و مبلغ 100 میلیون تومان وام به کارفرمایان به ازای هر نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6875 خانوار آملی زیر چتر حمایتی کمیته امداد/ 43 مسکن نیازمندان آملی در حال ساخت

6875 خانوار آملی زیر چتر حمایتی کمیته امداد/ 43 مسکن نیازمندان آملی در حال ساخت