مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-09سياسي

ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه تسهیل می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه این اداره کل برای تسهیل ورود گردشگران خارجی به استان خبر داد.

- جبار گوهری در سفر کاری به شهرستان قصرشیرین و بازدید از مرز رسمی پرویزخان، اظهار کرد: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا مرز پرویزخان را به عنوان یکی از 15 مرز زمینی کشور برای ورود گردشگران خارجی انتخاب کرده ، باید شرایط لازم برای خدمات دهی و ورود گردشگران خارجی در این مرز تسهیل شود.

وی افزود: خوشبختانه مرز پرویزخان از امکانات و قابلیت های مناسبی برخوردار است که می تواند به پایلوت ورود گردشگران خارجی در غرب کشور تبدیل شود.

گوهری تصریح کرد: با توجه به اینکه این مرز همزمان پایانه ورود بار و مسافر را پشتیبانی می کند، باید بهبود شرایط رفاهی ورود گردشگران خارجی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله الزامات ورود گردشگران خارجی به کشور است که خوشبختانه در مرز پرویزخان امکانات مناسبی برای رصد سلامت گردشگران ورودی به کشور فراهم است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، گفت: برای بهبود شرایط خدمات دهی و هدایت گردشگران خارجی به دنبال این هستیم که با همکاری حمل و نقل و پایانه ها غرفه ای برای دفاتر خدمات گردشگری استان در مرز پرویزخان دایر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه تسهیل می شود

ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه تسهیل می شود