مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-09سياسي

اهدای 65 سری جهیزیه به زوج های جوان در خراسان شمالی


65 سری جهیزیه به زوج های جوان استان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بنیاد احسان اهدا شد.

- محسن پولادی، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان، 18 آبان ماه، در حاشیه آیین اهدای 65 سری جهیزیه به زوج های جوان که در دهکده مقاومت بجنورد با حضور مسئولان استانی برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 45 سری جهیزیه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 20 سری از سوی بنیاد احسان به زوج های جوان نیازمند در تمام شهرستان های استان اهدا می شود.

وی با بیان اینکه 15 میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه ها هزینه شده است، افزود: شناسایی جوانان نیازمند از طریق گروه های مردمی انجام شده است و جوانانی که شناسایی می شوند باید کمتر از 114 سکه مهریه برای آنان ثبت شده باشد.

پولادی با تأکید بر ازدواج آسان، بیان کرد: تاکنون چهار مرحله اهدای جهیزیه به زوج های جوان انجام شده و به زوج های جوان استان 100 سری جهیزیه اهداء شده است.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی با اشاره به اهدای مجدد جهیزیه به زوج های جوان در استان، تصریح کرد: اهدای جهیزیه در اواسط پاییز نیز انجام خواهد شد و هدف از آن ترویج ساده زیستی و تشویق جوانان به ازدواج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 65 سری جهیزیه به زوج های جوان در خراسان شمالی

اهدای 65 سری جهیزیه به زوج های جوان در خراسان شمالی