مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-09فرهنگي

اهدای دومین «جایزه قلم هگمتانه» به کتاب سال همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با هفته کتاب دومین سال «جایزه قلم هگمتانه» برگزار و کتاب برتر همدان معرفی و تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمدرضا احسانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه های مختلف همزمان با تا یکم آذرماه با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره انتخاب کتاب سال استان همدان با عنوان جایزه قلم هگمتانه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان همزمان با هفته کتاب در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی نمایشگاه تازه های کتاب استان همدان هم خبر داد و افزود: برگزاری مراسم عصر کتاب (تجلیل از هادی گروسین، محقق و پیشکسوت برجسته همدانی) دیگر برنامه ای است که در این هفته برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم سفیر کتاب و تجلیل از برگزیدگان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان را از دیگر ویژه برنامه ها عنوان کرد و گفت: اهدای کتاب به مراکز آموزشی و فرهنگی و برگزاری جلسات معرفی بررسی و نقد کتاب در مرکز استان و شهرستان ها عنوان سایر برنامه های این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دومین «جایزه قلم هگمتانه» به کتاب سال همدان

اهدای دومین «جایزه قلم هگمتانه» به کتاب سال همدان