مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-09اقتصادي

درهای صادرات گوجه فرنگی را ببندند، روانه زندان می شویم


کشاورز گوجه کار بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: 5 ماه دوندگی کرده ایم و با هزینه های بالا و دست خالی محصول مان را به مرحله برداشت رسانده ایم اکنون اگر قرار بر بستن درهای صاردات باشد کشاورزان ناتوان به پرداخت نسیه ها و اقساط بانکی روانه زندان می شوند.

- ایسنا/بوشهر کشاورز گوجه کار بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: 5 ماه دوندگی کرده ایم و با هزینه های بالا و دست خالی محصول مان را به مرحله برداشت رسانده ایم اکنون اگر قرار بر بستن درهای صاردات باشد کشاورزان ناتوان به پرداخت نسیه ها و اقساط بانکی روانه زندان می شوند.

درست زمانی که برف و بوران نقاط مختلف کشور را در برمی گیرد گرمای جنوب سرخی بخش رُخ گوجه فرنگی ها می شود و بخش عمده ای از تولیدات کشاورزی این شهرستان به این محصول اختصاص پیدا می کند.

مزرعه ها از شمال تا جنوب استان بوشهر به صورت پیش کار و خارج از فصل گوجه فرنگی می کارند و به صورت تازه خوری محصولشان را روانه استان های همجوار، بازار و میدان های میوه و تره بار کلان شهرها و کشورهای حوزه خلیج فارس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر آمار جهاد کشاورزی استان بوشهر 60 درصد از محصول برداشت شده از مزرعه های گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر به صورت تازه خوری و 40 درصد فرآوری شده مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای صادرات گوجه فرنگی را ببندند، روانه زندان می شویم

درهای صادرات گوجه فرنگی را ببندند، روانه زندان می شویم