مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-09ورزشي

توافق کمیته بدون رییسِ فوتسال با ناظم الشریعه/ خوراکچی مربی جدید تیم ملی؟


جلسه اعضای کمیته فوتسال با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در حالی برگزار شد که نظر اعضای این کمیته روی ادامه همکاری با این مربی مثبت است.

- ، کمیته فوتسال ایران همچنان بدون رییس اداره می شود و بعد از استعفای مهرداد سراجی که پیش از شروع مسابقات جام جهانی رخ داد، اتفاق جدیدی رخ نداده است.

در حالی که از خود سراجی، میرشاد ماجدی و محمدرضا کافی به عنوان سه گزینه اصلی ریاست کمیته فوتسال نام برده می شود، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ابتدا به دنبال تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی فوتسال است.

در واقع فدراسیون فوتبال ابتدا به جای انتخاب رییس کمیته فوتسال، قصد دارد سرمربی تیم ملی را تعیین و بعد از آن رییس جدید کمیته را معرفی کند! در همین راستا روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای کمیته فوتسال و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد.

ناظم الشریعه که بعد از پایان مسابقات جام جهانی و حذف از این مسابقات مورد انتقاد و حمله کارشناسان قرار گرفته بود، در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط تیم ملی و دلایل حذف از جام جهانی، برنامه هایش را هم ارائه کرد.

نظر کلی اعضای کمیته فوتسال نسبت به ادامه همکاری با ناظم الشریعه مثبت است ولی احتمالاً تغییراتی در کادر فنی تیم ملی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کمیته بدون رییسِ فوتسال با ناظم الشریعه/ خوراکچی مربی جدید تیم ملی؟

توافق کمیته بدون رییسِ فوتسال با ناظم الشریعه/ خوراکچی مربی جدید تیم ملی؟