مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-09اقتصادي

دولت باید بسته های اقتصادی خود را به صورت شفاف اعلام کند


رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به صورت مشخص اعلام کند که چه برنامه هایی در حوزه اقتصادی دارد و باید بسته های اقتصادی خود را روشن کند.

- ، شمس الدین حسینی در جلسه علنی امروز سه شنبه 18 آبان ماه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار بورس اظهار داشت: بازار سرمایه همیشه مهم بوده اما در دو سال اخیر اهمیت آن در اقتصاد ایران مضاعف شده است.

وی بیان کرد: کارکرد اصلی بازار بورس، تأمین مالی تولید است و اگر این اتفاق نیفتد، ما با مشکلات شدید اقتصادی مواجه خواهیم شد.

رییس کمیسیون ویژه جهش تولید تصریح کرد: سال گذشته بنا به دلایلی از جمله رشدهای اغواکننده بازار بورس و دعوت مقامات اقتصادی از مردم برای سرمایه گذاری در این بازار، شاهد بودیم که خیل عظیمی از مردم وارد بازار بورس شدند و حتی برخی از آنان سرمایه های خود مانند خانه را به فروش رساندند تا سودی به دست آورند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه دارایی های خود را هم از دست دادند.

حسینی تأکید کرد: برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت باید به گونه ای باشد که پاسخگوی دغدغه های مردم باشد و دولت باید بگوید که برای بهبود کارکرد اقتصادی بازار سرمایه، چه برنامه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید بسته های اقتصادی خود را به صورت شفاف اعلام کند

دولت باید بسته های اقتصادی خود را به صورت شفاف اعلام کند