مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-09اجتماعي

واکسیناسیون تمامی معلمان و مربیان خراسان جنوبی


معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به واکسیناسیون تمامی دبیران و معلمان آموزش و پرورش استان، گفت: پروتکل های بهداشتی مجموعه ای از بایدها و نبایدهایی بوده که باید در مدرسه رعایت شود.

- رضا یکه خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: سلامت اولویت آموزش و پرورش بوده و اینکه به خانواده ها این اطمینان را بدهیم که مدرسه، مدرسه ایمن و محلی که با اطمینان خاطر به آن مراجعه کند از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه یکی از گام هایی که در راستای ایمن سازی مدارس انجام داده شده بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است، افزود: پروتکل های بهداشتی مجموعه ای از بایدها و نبایدهایی بوده که باید در مدرسه رعایت شود.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به واکسیناسیون تمامی دبیران و را به عنوان یک اصل بپذیریم چون جریانی انکار ناپذیر بوده و باید به شکل مسالمت آمیز با آن کنار بیاییم، اضافه کرد: نباید این بیماری مانع از فعالیت های ما شود ولی باید راهبرد برای مقابله با آن داشته باشیم.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولیت این امر را در مدارس کمیته سلامت دانش آموزان دنبال می کنیم، یادآور شد: در هر مدرسه ای چهار رکن وجود دارد که یکی از ارکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون تمامی معلمان و مربیان خراسان جنوبی

واکسیناسیون تمامی معلمان و مربیان خراسان جنوبی