مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-09سياسي

توسعه شرکت صدر فولاد تا 4.5 میلیون تُن ذوب/دی ماه تولید آزمایشی آغاز می شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که به ما قول دادند تا دی ماه بحث تولید آزمایشی شرکت صدرفولاد آغاز شود، گفت: - ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که به ما قول دادند تا دی ماه بحث تولید آزمایشی شرکت صدرفولاد آغاز شود، گفت: چیزی که ما به آن دل بستیم توسعه شرکت است که زمینه های آن وجود دارد و قرار است ظرف چند سال ظرفیت آن تا چهار و نیم میلیون تُن ذوب توسعه پیدا کند.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق توافقی که در تهران با حضور بنده و دکتر امیدی و احمدبیگی انجام شد، در حال حاضر مالک شرکت صدرفولاد رسماً دکتر احمدبیگی هستند، خودشان می گویند حداقل سرمایه را برای انجام کار دارند که با این توافق بحث راه اندازی شرکت در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بحث نیروهای فنی که پخش و پلا شده و هرکدام به جایی دیگر رفتند استاد آنجا شدند، به تدریج در حال بازگشت هستند.

ویسکرمی با اشاره به این که به ما قول دادند تا دی ماه بحث تولید آزمایشی شرکت صدرفولاد آغاز شود، عنوان کرد: بنا شده اول میلگرد 12 و 18 بزنند، اما چیزی که ما به آن دل بستیم توسعه شرکت است که زمینه های آن وجود دارد و قرار است ظرف چند سال تا چهار و نیم میلیون تُن ذوب توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شرکت صدر فولاد تا 4.5 میلیون تُن ذوب/دی ماه تولید آزمایشی آغاز می شود

توسعه شرکت صدر فولاد تا 4.5 میلیون تُن ذوب/دی ماه تولید آزمایشی آغاز می شود