مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-09اقتصادي

تولید سالانه 6500 تن چیپس میوه در آذربایجان غربی


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 8 واحد تولید چیپس میوه در استان فعالیت می کنند.

- محمد دمکری در گفت و گو با ایسنا بااشاره به ظرفیت 6500 تنی تولید چیپس میوه استان اضافه کرد: جلوگیری از فساد میوه به عنوان یکی از روش های نگهداری میوه، افزایش ارزش افزوده محصول، افزایش زمان ماندگاری محصول، قابلیت صادرات، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، امکان حمل و نقل آسان محصول از جمله مزیت های چیپس میوه به شمار می رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی با شرایط مناسب، تهیه فیلم های معرفی تولیدات، برگزاری دوره های آموزشی توسط مدیریت هماهنگی ترویج سازمان در راستای آموزش بهره برداران از جمله اقدامات حمایتی است که برای رونق این صنعت انجام می گیرد.

دمکری ضمن ابراز خشنودی از اینکه تولیدکننده ها با همکاری اتاق بازرگانی نسبت به صادرات محصولات خود مبادرت می کنند، اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که آذربایجان غربی در زمینه تولید و عرضه چیپس میوه از ظرفیت بزرگی برخوردار است که باید در کانون توجه قرار گیرد.

وی در ادامه یکی از راه های تسهیل در هر نوع فعالیت تولیدی از جمله چیپس میوه را رفع موانع صدور مجوزهای بخش کشاورزی دانست و گفت: در این راستا سیاست های حاکم بر صدور مجوز فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری بخش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 6500 تن چیپس میوه در آذربایجان غربی

تولید سالانه 6500 تن چیپس میوه در آذربایجان غربی