مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 20:102021-11-08حوادث

دستگیری شکارچیان گراز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی در منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی در منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو خرم آباد خبر داد.

قاسم دلفانی امروز 17 آبان ماه، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو خرم آباد یک گروه متخلف زیست محیطی را که برخلاف قوانین شکار و صید مبادرت به شکار یک رأس گراز وحشی کرده بودند را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از این متخلفین علاوه بر لاشه شکار شده گراز وحشی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی به همراه 4 عدد فشنگ چهارپاره و 2 عدد فشنگ ساچمه ای و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در خلال گشت و کنترل در همین منطقه یک نفر متخلف زیست محیطی که قصد شکار در منطقه را داشت توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست قبل از هرگونه اقدام به شکار دستگیر شد که از وی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیرمجاز به همراه مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

دلفانی اضافه کرد: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورت جلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آن ها طبق ماده 14 قانون شکار و صید تا پایان دادرسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان گراز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو

دستگیری شکارچیان گراز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو