مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-08فناوري

همایش مجازی بررسی و تحلیل حمله های سایبری به زیرساخت های کشور برگزار شد


همایش مجازی بررسی و تحلیل حمله های سایبری به زیرساخت های کشور به همت اداره کل ارتباطات قم و مرکز آپا دانشگاه قم و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد.

- ایسنا/قم همایش مجازی بررسی و تحلیل حمله های سایبری به زیرساخت های کشور به همت اداره کل ارتباطات قم و مرکز آپا دانشگاه قم و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی این استان برگزار شد.

جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در این همایش برخط طی سخنانی اظهار داشت: هدف امنیت سایبری محافظت از اطلاعات در برابر سرقت و آسیب است و این اطلاعات شامل داده های حساس، اطلاعات قابل شناسایی و تشخیص هویت افراد و اطلاعات شخصی و غیره است که بدون وجود امنیت سایبری، سازمان ها نمی توانند از خود در برابر نقض های داده ای و حمله های هکری دفاع کنند.

در ادامه رییس مرکز آپا نیز افزود: در تقسیم کاری که برای پیشگیری و مقابله با حوادث سایبری پیش بینی شده، حفاظت از زیرساخت های حیاتی از سوی پدافند غیرعامل و مرکز راهبردی امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) صورت می پذیرد و مرکز مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای (ماهر) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام آمادگی، با رصد روزانه حمله ها اقدام متناسب را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی بررسی و تحلیل حمله های سایبری به زیرساخت های کشور برگزار شد

همایش مجازی بررسی و تحلیل حمله های سایبری به زیرساخت های کشور برگزار شد