مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-08سياسي

ضرب الاجل امام جمعه کلات به مدیران ناکارآمد؛ عملکردتان را اصلاح کنید


امام جمعه کلات با انتقاد از عملکرد برخی مدیران ناکارآمد در این شهرستان گفت: اگر این افراد عملکردشان را اصلاح نکنند و وظیفه ذاتی شان را درست انجام ندهند کاری که نباید انجام شود را انجام خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلات، حجت الاسلام محسن تسلیخ در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از ناکارآمدی مدیران پروازی و غیر ساکن در کلات، اظهار کرد: اینکه برخی از مدیران به بهانه کرونا، حضور در جلسات مرکز استان، در جاده ماندن و سایر بهانه های واهی در محل کارشان حاضر نمی شوند، قابل پذیرش نیست.

امام جمعه کلات با قدردانی از تلاش شبانه روزی آن دسته از مدیران در عمل به وظایف و گره گشایی از کار مردم دریغ نمی کنند، افزود: متأسفانه به مراتب زیاد گزارش هایی دریافت می کنیم که مردم و رسانه ها از عملکرد برخی مدیران در سطح شهرستان ناراضی هستند.

وی بابیان اینکه برخی به جای ارائه توضیح و کمک به خبرنگاران برای رسانه ای کردن مشکلات، اقدام به تهدید می کنند، خاطرنشان کرد: از این ساعت به بعد به عنوان امام جمعه شهرستان می خواهم پشت رسانه بایستم.

تسلیخ خطاب به مدیران ناکارآمد در کلات تأکید کرد: اگر این مدیران برگشتند و عملکردشان را اصلاح کردند و در چارچوب رسالت و مأموریتی که به آنان داده شده است به وظیفه شان عمل کردند، تقدیر خواهیم کرد ولی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل امام جمعه کلات به مدیران ناکارآمد؛ عملکردتان را اصلاح کنید

ضرب الاجل امام جمعه کلات به مدیران ناکارآمد؛ عملکردتان را اصلاح کنید