مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-08سياسي

امام جمعه رودبار: مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده رو تحصن می کنم


برخی از اهالی شهر رودبار 6 ماه با مشکل قطعی آب مواجه هستند به این دلیل امروز امام جمعه رودبار در اقدامی اعتراض آمیز نسبت به عملکرد اداره آبفا این شهرستان دقایقی را در حیاط این اداره مانده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، چندین هفته برخی اهالی این شهر با مشکلات عدیده آب آشامیدنی مواجه هستند و حتی برخی از این اهالی بارها برای حل مشکلات خود به منزل امام جمعه رودبار مراجعه کرده و خواستار حل مشکل خود شدند.

پس از این اتفاق  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی بارها با مسؤولان آب و فاضلاب شهرستان رودبار در خصوص حل مشکلات آنان مکاتباتی را انجام داد ولی با گذشت چندین روز مشکل آب در برخی از محلات رودبار برطرف نشده است.

به این دلیل امروز امام جمعه رودبار در اقدامی اعتراض آمیز نسبت به عملکرد اداره آبفا این شهرستان دقایقی را در حیاط این اداره تحصن کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی، 6 ماه است قطعی آب در رودبار داریم هفته گذشته بیش از نصف ساعات روز را آب نداشتیم و مابقی ساعات فشار آب بسیار ضعیف و قطره چکانی بوده است و متأسفانه وعده های آب و فاضلاب در رودبار عملی نشده و فقط وعده حل مشکلات را می دهند  امام جمعه رودبار می گوید هفته ها نسبت به مشکل آب اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودبار: مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده رو تحصن می کنم

امام جمعه رودبار: مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده رو تحصن می کنم