مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-08فرهنگي

درخشش هنرمندان اسلامشهری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران


هنرمندان اسلامشهری با کسب 6 رتبه برتری در استان تهران و راهیابی به چهلمین جشنواره تئاتر فجر خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، جوانان هنرمند شهرستان اسلامشهر با کسب 6 رتبه برتری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ،در میان هنرمندان این استان خوش درخشیدند.

هنرمندان تئاتر شهرستان با فرهنگ و هنر اسلامشهر و دیار مدال آوران ورزشی و شهرقاریان و حافظان قرآن، بعد از گذشت سه دهه با کسب عناوین و رتبه های برتر جشنواره تئاتر استان تهران و راهیابی یک نمایش به چهلمین جشنواره تئاتر فجر کشور بار دیگر پرچم پر افتخار هنرمندان این شهرستان را به اهتزاز درآوردند.

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران که به همت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در طی یک هفته در مجموعه تالار محراب با حضور 18 گروه نمایشی از هنرمندان تئاتر شهرستان های استان تهران برگزار شد ،پس از اجرای نمایش ها با رای و نظر هیئت داوران منتخبین بخش های مختلف در آیین اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

بنابر رای هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر فجر استان تهران، هنرمندان تئاتر شهرستان اسلامشهر در6 بخش با کسب رتبه برتری بر قله های سکوی افتخار این جشنواره ایستادند و با یک نمایش به چهل و نهمین جشنواره تئاتر فجر کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان اسلامشهری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران

درخشش هنرمندان اسلامشهری در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران