مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-08سياسي

نمایشگاهی از پوسترهایی درباره نماز


مدیر امور آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در افتتاحیه نمایشگاه «به سوی خدا» گفت: «هنر می تواند مخاطب را بدون نیاز به دانستن زبان گویشی خاصی با خود درون دنیایی مملو از معارف الهی غرق کند.

- مدیر امور آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در افتتاحیه نمایشگاه به سوی خدا گفت: هنر می تواند مخاطب را بدون نیاز به دانستن زبان گویشی خاصی با خود درون دنیایی مملو از معارف الهی غرق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر به سوی خدا در گالری ابوالفضل عالی افتتاح شد.

این نمایشگاه در راستای تبلیغ و ترویج نماز از سوی حوزه هنری استان اردبیل با همکاری ستاد اقامه نماز این استان و همراهی حوزه هنری مرکز برپا شد.

70 هنرمند در هنرواره ملی طراحی پوستر به سوی خدا شرکت کردند حسین آزاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار هنرواره ملی طراحی پوستر به سوی خدا با موضوع نماز برپا شده است.

این نمایشگاه که امروز 17 آبان ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری مرکز افتتاح شد، حاصل هنرواره ای است که خردادماه سال جاری با داوری دکتر علی وزیریان، حجت مجرد و حسین آزاد به صورت کشوری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از پوسترهایی درباره نماز

نمایشگاهی از پوسترهایی درباره نماز