مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-08سياسي

رتبه های زیر 100 کشوری شاهد و ایثارگر تجلیل می شوند


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 13 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر بدون احتساب سهمیه، حائز رتبه های زیر 100 شدند که طی مراسمی از این عزیزان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

- ، محمدعلی فقیه با حضور در برنامه زنده در انتهای الوند شبکه 2 سیما با بیان اینکه ایثارگران به واسطه تقدیم جان و سلامتی خود برای حفظ امنیت و آسایش کشور بر گردن تمام مردم حق دارند افزود: در حال حاضر 82 هزار نفر از فرزندان ایثارگران و سایر ایثارگرانی که در زمینه آموزش جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می شوند در مقطع آموزش عمومی و 86 هزار نفر نیز در مقطع آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند و رسیدگی به وضعیت تحصیلی و آموزشی این عزیزان یکی از وظایفی است که بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی افزود: طبق گزارش های وزارت آموزش و پرورش حدود 62 درصد دانش آموزان جزو ممتازین تحصیلی هستند و به استناد گزارش های وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقطع دکتری دانشگاه ها تعداد ممتازین جامعه ایثارگری 2 درصد از میزان متوسط کل دانشجویان بالاتر است.

در آزمون دستیاری پزشکی که یکی از سخت ترین آزمون های مربوط به حوزه آموزش پزشکی است نیز در سال گذشته از میان 14 هزار شرکت کننده 10 نفر به عنوان دانشجوی برتر انتخاب شدند که 2 نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های زیر 100 کشوری شاهد و ایثارگر تجلیل می شوند

رتبه های زیر 100 کشوری شاهد و ایثارگر تجلیل می شوند