مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-08اقتصادي

24هزار هکتار اراضی دولتی برای طرح ملی مسکن اختصاص یافت


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ثبت نام 19 هزار و 500 نفر در طرح ملی مسکن و تامین 24 هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح در استان خبر داد.

- ، محسن حمزه لو ظهر دوشنبه در جلسه جلسه ستاد بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی با بیان اینکه برای توسعه ساخت و ساز در بخش مسکن باید مشوق های لازم را در نظر گرفت، افزود: مشکلی از بابت تأمین اراضی برای ساخت مسکن وجود ندارد و دستگاه های اجرایی نیز باید در سریع ترین زمان ممکن اراضی مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

وی ادامه داد: امسال نیاز آذربایجان غربی از برنامه احداث یک میلیون واحد مسکونی، 44 هزار و 741 واحد اعلام و در این راستا، اراضی مستعد واقع در حریم شناسایی شده و ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح های حمایتی در این استان امکان پذیر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می توانند به مدت یک ماه تا 28 آبان با مراجعه به این سامانه به نشانی saman.

mrud.

ir ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت بخش مسکن آذربایجان غربی می توان با تعیین تکلیف اراضی تصرفی و شناسایی ظرفیت های دستگاه های اجرایی، حجم قابل توجهی از چشم انداز تولید 44 هزار و 740 واحد مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24هزار هکتار اراضی دولتی برای طرح ملی مسکن اختصاص یافت

24هزار هکتار اراضی دولتی برای طرح ملی مسکن اختصاص یافت