مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-08ورزشي

روزنامه شیرازنوین 6 ساله شد


روزنامه شیرازنوین، که هفدهم آبان سال 1395 به همت جمعی از فعالان رسانه، متولد شد و به جمع رسانه های مکتوب فارس و کشور پیوست، وارد ششمین سال فعالیت خود شد.

- روزنامه شیرازنوین، از آبان ماه 1395 با مدیر مسئولی ضرغام صادقی، پا به عرصه فعالیت رسانه ای در فارس گذاشت و به سردبیری حسین امیری و با همکاری جمعی از نخبگان عرصه خبر، عکس و گزارش، به حیات خود ادامه داد، امسال ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.

این روزنامه، طی سال های فعالیت، به همت و با تلاش مجموعه ای از فعالان رسانه ای، جایگاه خود را در عرصه اطلاع رسانی، تثبیت کرده است.

سردبیر روزنامه شیراز نوین در این خصوص گفت: اطلاع رسانی و تحلیل و پردازش اطلاعات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در دستور کار این رسانه از ابتدا تاکنون بوده است.

حسین امیری با بیان اینکه شیرازنوین جوان ترین روزنامه در شیراز محسوب می شود، گفت: این رسانه مکتوب، همواره کوشیده تا با نگاهی مستقل به رویدادهای جاری پرداخته و بلندگویی برای انعکاس دغدغه های عمومی جامعه باشد.

امیری با اشاره به شرایط خطیر فعالیت رسانه ای بر لزوم تداوم حمایت های مستمر و تاثیرگذار با هدف ارتقاء توان و استمرار فعالیت رسانه های مختلف به ویژه مکتوب، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شیرازنوین 6 ساله شد

روزنامه شیرازنوین 6 ساله شد