مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-08سياسي

آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

الهام آزادزاده، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مسابقات مناظره دانشجویان جهاددانشگاهی به صورت ملی و در سراسر استان های کشور برگزار می شود، افزود: دهمین دوره مرحله استانی مناظرات دانشجویی در استان با حضور هشت تیم از دانشگاه های مختلف استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مناظرات دانشجویی هر ساله با استقبال خوبی از سوی دانشجویان برگزار می شود، افزود: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت وگو براساس دلایل مستحکم و علمی بین نسل جوان است و با توجه به شرایط موجود در جامعه نیاز است که آداب گفت وگوی هدفمند گسترش یابد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مناظرات به صورت مجازی برگزار می شود، اضافه کرد: مرحله اول مناظرات در روزهای دوشنبه و سه شنبه، 17 و 18 آبان ماه هفته جاری از ساعت 18 لغایت 20 در بستر مجازی گوگل میت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی