مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-08سياسي

سردار شاهچراغی از چهره های خدوم و شناخته شده است


آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم روز دوشنبه طی آیینی با جضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

- در ابتدای این مراسم دکتر بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این آیین، ظرفیت های قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه، مرجع تقلید، بسترهای اقتصادی، گردشگری زیارتی، حضور اتباع خارجی از 120 کشور و موقعیت مواصلاتی و غیره جایگاه بسیار ممتازی به این استان بخشیده است.

بیژن سلیمانپور اضافه کرد: میزان رشد و توسعه این استان با توجه به جایگاهی که دارد نسبت به وضعیت مطلوب همچنان فاصله زیادی دارد.

وی ابراز داشت: دشمنان طی ماه های اخیر تلاش بسیاری کردند که دوگانگی های دین و سلامت را در این استان با کمک دستگاه های رسانه ای خود راه اندازی کنند که با رصد و پایش به موقع دستگاه های امنیتی اجازه عرض اندام به آنها داده نشد.

وی با بیان اینکه طی 3 سال گذشته شاهد هیچ مشکل یا معضل امنیتی در سطح این استان نبودیم، گفت: در این مدت همچنین تمام سیاست های کلان مانند انتخابات، مدیریت کرونا، مباحث اقتصادی و غیره به نحو شایسته ای انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شاهچراغی از چهره های خدوم و شناخته شده است

سردار شاهچراغی از چهره های خدوم و شناخته شده است