مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-08سياسي

لزوم برنامه‎ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف انقلاب


رییس جهاد دانشگاهی لرستان با تاکید بر لزوم برنامه‎ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف انقلاب گفت: جهاد دانشگاهی در این زمینه می‎تواند با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری لازم را داشته باشد.

- دکتر امین سلاحورزیان در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار کرد: امروزه جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی عمومی و غیردولتی یکی از دستاورد خوب انقلاب اسلامی به شمار می رود که در ابعاد مختلف توفیقات مثبتی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی در محورهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تولید فناوری فعالیت می‎کند، ادامه داد: هم‎اکنون ظرفیت‎های خوبی در جهاد دانشگاهی لرستان به وجود آمده و با داشتن نیروهای جوان، متخصص، انقلابی و متعهد، تمامی سعی خود را در راستای توسعه استان به کار بسته‎ایم.

دکتر سلاحورزیان بهره‎گیری از ظرفیت‎ها و امکانات موجود در راستای حرکات جهادی و ترویج فعالیت‎های علمی را از اهداف جهاددانشگاهی عنوان کرد و در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‎های خوب دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا می‎توانیم در راستای تحقق اهداف انقلابی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری لازم را داشته باشیم.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: این همکاری‎ها می‎توانند در جهت ارتقای محتواهای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی- رسانه‎ای باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه‎ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف انقلاب

لزوم برنامه‎ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف انقلاب