مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-08اقتصادي

لزوم توسعه گردشگری کشاورزی در شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر لزوم توسعه گردشگری کشاورزی در شهمیرزاد به عنوان یکی از دو شهر نمونه گردشگری بین المللی در استان تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر لزوم توسعه گردشگری کشاورزی در شهمیرزاد به عنوان یکی از دو شهر نمونه گردشگری بین المللی در استان تاکید کرد.

حمیدرضا دوست محمدی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر شهمیرزاد 17 آبان ماه اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت کنند تا سرمایه گذاران در این شهر احساس تکریم کنند.

وی تأکید کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با فراهم کردن زیرساخت های گردشگری می توانند نقش مؤثری در جذب گردشگر داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار افزایش ارتباط شورای شهر، شهرداری و میراث فرهنگی شد و گفت: تحقق اهداف گردشگری شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد نیاز به طرح جامع مدیریت گردشگری دارد.

او ادامه داد: این اداره کل تاکنون نسبت به تأمین زیرساخت های گردشگری، مرمت بافت و آثار و معرفی شهمیرزاد اقدام کرده و اعتبارات مناسبی برای کمک به تکمیل زیرساخت های شهمیرزاد، بافت شهمیرزاد و نصب تابلوهای شهری و معرفی این شهر در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه گردشگری کشاورزی در شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

لزوم توسعه گردشگری کشاورزی در شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد