مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-08اقتصادي

ردپای دلالان در افزایش قیمت محصولات باغی گیلان


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ورود دلالان در عرصه فروش محصولات باغی منجر می شود که میوه با قیمت بیشتری به دست مردم برسد.

  - ایسنا/گیلان مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: ورود دلالان در عرصه فروش محصولات باغی منجر می شود که میوه با قیمت بیشتری به دست مردم برسد.

  اخیرا اختلاف قیمت میوه از مبدا تا بازار به مشکل تبدیل شده است.

عموم مردم با مراجعه به میوه فروشی های سطح شهر و مشاهده قیمت های بالای آن بر این تصورند که کشاورزان از آشفتگی بازارهای میوه و تره بار و قیمت های نجومی بعضی اقلام سودهای هنگفتی به جیب می زنند، اما در بسیاری از مواقع هزینه تولید هم به دست آنها نمی رسد و این دلالان و واسطه ها هستند که بیشترین سود را به جیب می زنند.

رمضان اکبری یکی از باغداران شهرستان رودسر در گفت و گو با ایسنا گفت: برای فروش محصولات باغی چاره ای جز فروش محصول به دلال وجود ندارد و می دانیم که این سیستم فروش میوه معیوب است.

وی افزود: با فروش محصولات باغی مصرف کنندگان هم دچار مشکل می شوند زیرا با افزایش قیمت میوه ناچار می شوند مقدار کمتری از میزان مورد نیازشان را خریداری کنند.

اختلاف قیمت خرید از تولیدکننده تا مصرف کننده وی گفت: نبود برنامه مدون در بازار محصولات باغی زمینه را برای اختلاف قیمت خرید از تولید کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دلالان در افزایش قیمت محصولات باغی گیلان

ردپای دلالان در افزایش قیمت محصولات باغی گیلان