مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-08بين الملل

جاسوسی رژیم صهیونیستی از نهادهای حقوقی فلسطین با بدافزار پگاسوس


نهادهای جامعه مدنی فلسطین که رژیم صهیونیستی آنها را در لیست تروریستی خود قرار داده، فاش کردند تلفن همراه برخی از کارمندان این نهادها را با برنامه جاسوسی پگاسوس هک کرده و مورد جاسوسی قرار دادند، - نهادهای جامعه مدنی فلسطین که رژیم صهیونیستی آنها را در لیست تروریستی خود قرار داده، فاش کردند تلفن همراه برخی از کارمندان این نهادها را با برنامه جاسوسی پگاسوس هک کرده و مورد جاسوسی قرار دادند، این اولین رسوایی رژیم صهیونیستی از این نوع در کرانه باختری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع آگاه به سایت العربی الجدید گفتند: این جاسوسی شامل برخی از کارمندان وزارت خارجه فلسطین شده که هنوز هویت شان اعلام نشده است اما احتمالا ارتباط جدی با پرونده دادگاه کیفری داشته اند.

تا این لحظه مشخص شده گوشی همراه هوشمند سه تن از کارمندان نهادهایی که رژیم صهیونیستی آنها را در لیست تروریستی قرار داده بود، با بدافزار جاسوسی پگاسوس جاسوسی شده است.

این افراد همگی از ساکنان قدس بوده و تابعیت آمریکایی و فرانسوی دارند و در نهادهای الحق ، الضمیر و مرکز پژوهشی بیسان مشغول به کار بودند و بر این اساس اکنون انگشت اتهام به سمت رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی رژیم صهیونیستی از نهادهای حقوقی فلسطین با بدافزار پگاسوس

جاسوسی رژیم صهیونیستی از نهادهای حقوقی فلسطین با بدافزار پگاسوس