مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-08سياسي

حمایت از نخبگان سیاست جدید نهاد رهبری در دانشگاه هاست


به گفته معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های فارس، حمایت وجذب نخبگان از سیاست های جدید مد نظر این نهاد است که دنبال می شود.

- حجت الاسلام مرتضی کوهی دوشنبه 17 آبان در دیدار با هیئت رییسه دانشگاه فنی وحرفه ای فارس با تاکید بر شناسایی و توانمند سازی نخبگان فرهنگی در دانشگاهها، خواستار به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه شد و گفت: در راستای پیشرفت و جذب نخبگان تلاش می کنیم از طریق دفاتر نهاد زمینه های پیشرفت با همکاری روسای دانشگاه ها برای دانشجویان فراهم شود.

کوهی با اشاره به عملکرد و توانایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس، خاطرنشان کرد: سیاست دفتر نهاد استان اینست که بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر توسعه و تعمیق آگاهی ها وعلایق اسلامی دانشجویان بر تبیین ارزش های اسلامی و همچنین در حمایت از جامعه دانشجویی و دانشگاهی دفاتر نهاد استان حامی آنان شود و به نخبگان به موضوعات فرهنگی، دینی، عقیدتی آنان بیشتر توجه شود.

او ادامه داد: تقویت پیوند دفاتر نهاد در امر شناسایی و جذب نخبگان دانشگاه یکی از اولویت های اصلی این نهاد مردمی به شمار می رود.

کوهی با تاکید بر ارتقای بینش سیاسی و مذهبی در دانشگاه های استان، گفت: امروز با همکاری تشکل های دانشجویی ومطالبه گری به حق آنان توانسته ایم جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نخبگان سیاست جدید نهاد رهبری در دانشگاه هاست

حمایت از نخبگان سیاست جدید نهاد رهبری در دانشگاه هاست