مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-08اقتصادي

برخورد با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برخورد جدی با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد .

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برخورد جدی با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد .

علی تشنه دل در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: با هرگونه عرضه غیر قانونی و خارج از شبکه کالاهای اساسی خصوصا مرغ و تخم مرغ به طور جدی برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستور معاون اول رییس جمهور، جلسات کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی و با دستور کار مشخص جهت رصد و پایش کالاهای اساسی در استان برگزار می شود.

وی افزود: در بحث فراوانی کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ گونه کمبویی در استان و در سطح واحدهای عرضه کننده مشاهده نمی شود و در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ به ثبات مورد نظر رسیده ایم.

تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی در استان توسط بازرسی اتاق اصناف مرکز استان ارائه و همچنین پیرامون نحوه مواجه با محموله های مرغ زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ

برخورد با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ