مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-08اقتصادي

همه چیز در مورد گچبری پیش ساخته سقف بدون رابیتس


در این مطلب به معنا و مفهوم گچبری پیش ساخته بدون رابیتس و توضیح کاربردهای مهم آن می پردازیم.

- یا مکان های دیگر و گچکاری و دکوراسیون داخلی منازل و برای نمای ساختمان ها، ساخت مجسمه و پوشاندن بتن سیمانی استفاده می گردد از مزیت های مهم سقف کاذب رابیتس وگچ این است که مصالح آن، در دسترس بوده و سرعت کار با آن بالا است و می توان آن را در انواع طرح های مختلف اجرا نمود.

در کنار این مزایا سقف کاذب رابیتس و گچ دارای معایبی نیز است که باعث شده گاهی گچبری سقف بدون رابیتس، گزینه بهتری باشد از جمله اینکه در قیاس با سقف کاذب کناف دارای وزن بیشتری است و اغلب دستمزدی که باید بابت آن، به گچ کار پرداخته شود نسبتاً بالا بوده و برای عمل نازک کاری نیز باید مقادیر زیادی گچ مصرف نمود.

به کار بردن رابیتس و گچ در شرایط مختلف آب و هوایی نیز دارای محدودیت هایی است چرا که به دلیل تفاوتی که در همرفت گرمایی گچ و رابیتس است احتمال ترک خوردن لایه گچی وجود دارد.

مزایای گچبری پیش ساخته بدون رابیتس چیست؟ گفتیم رابیتس دارای مزایای زیادی است و در کنار این مزایا معایبی هم دارد که این امر سبب شده، گاهی اوقات معماران و متخصصانی که در این زمینه تبحر دارند به گچبری پیش ساخته یا مکان های دیگر بدون استفاده از رابیتس، بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز در مورد گچبری پیش ساخته سقف بدون رابیتس

همه چیز در مورد گچبری پیش ساخته سقف بدون رابیتس