مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-08دانش

همایش ملی «سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی» برگزار می شود


همایش ملی «سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی: مبانی، چالش ها و راهکارها با تاکید بر کنکور سراسری» در روزهای 26 و 27 آبان ماه 1400 به صورت مجازی برگزار می شود.

- ، همایش ملی سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی: مبانی ،چالش ها و راهکار با تاکید بر کنکور سراسری در روزهای 26 و 27 آبان ماه 1400 توسط سازمان سنجش آموزش کشور و دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران و با همکاری وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

اساتید و محققان می توانند از طریق لینک های مجازی که از سوی دبیرخانه همایش اعلام شده است به صورت مجازی در همایش حضور پیدا کنند.

اهداف برگزاری همایش شامل بررسی و شناخت ابعاد و چالش های نظام ورود به دانشگاه در ایران با هدف اصلاح و بهبود، بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها برای شناخت و باز اندیشی در نظام ورود به دانشگاه، بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای شناخت و بازاندیشی در نظام ورود به دانشگاه، هم افزایی دستگاه های مرتبط و مراجع سیاست گذاری در جهت بهبود نظام سنجش و پذیرش دانشگاه و بهره گیری از دانش و تجربیات بین المللی در زمینه نظام سنجش و پذیرش دانشگاه است.

محورهای همایش ملی سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی: مبانی ،چالش ها و راهکار با تاکید بر کنکور سراسری محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی» برگزار می شود

همایش ملی «سنجش علمی و آزمون های ورودی آموزش عالی» برگزار می شود