مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-08حوادث

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو»


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو» خرم آباد خبر داد.

- خرم آباد- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو خرم آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم دلفانی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو خرم آباد یک گروه متخلف زیست محیطی را که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار یک رأس گراز وحشی کرده بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: از این متخلفین علاوه بر لاشه شکار شده گراز وحشی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی به همراه 4 عدد فشنگ چهار پاره و 2 عدد فشنگ ساچمه ای و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: همچنین در خلال گشت و کنترل در همین منطقه یک نفر متخلف زیست محیطی که قصد شکار در منطقه را داشت توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر شد که از وی یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیر مجاز به همراه مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

دلفانی گفت: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورت جلسه اولیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آنها طبق ماده 14 قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو»

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار و صید ممنوع «هشتاد پهلو»