مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-08اقتصادي

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست


کارکنان دفاتر و کارخانه چرم مشهد در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی به صورت داوطلبانه اقدام پاکسازی جاده اصلی منتهی به این مجموعه کردند.

- با داشتن ربع قرن سابقه درخشان در عرصه تولید چرم و محصولات چرمی به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت چرم کشور همواره در مسیر ارزش آفرینی و یکپارچه سازی ابعاد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی گام برداشته است.

این مجموعه مسئله حفاظت از محیط زیست را به عنوان یکی از ابعاد اصلی مسئولیت اجتماعی خود تلقی کرده و در طراحی و پیاده سازی شیوه ها و الگوهای جدید خویش، این اصل مهم را علی رغم افزایش هزینه های سنگین پذیرفته و آن را عامل توسعه پایدار Sustainable Development و همه جانبه می داند.

چرم مشهد، حفاظت از محیط زیست را یک اصل زنده می داند که بازخورد آن در صنعت نمایان می شود.

با عنایت بر تاکید دین مبین اسلام در رعایت پاکیزگی و نظافت، اصل پنجاه قانون اساسی و در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی مدیر عامل، مدیران میانی و همچنین کارکنان دفاتر و کارخانه چرم مشهد در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی بصورت داوطلبانه اقدام پاکسازی جاده اصلی منتهی به این مجموعه نموده و حجم بسیاری از زباله های رها شده در گستره ای به وسعت چندین کیلومتر از مسیر این منطقه را جمع آوری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست