مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-08ورزشي

قطب ووشو ایران خانه ندارد


رییس اداره ورزش و جوانان خرم دره گفت: این شهرستان از قطب های اصلی ووشو کشور محسوب می شود اما علی رغم این موضوع، فاقد خانه ووشو و مکان مناسب برای تمرین ورزشکاران است.

- علی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خرم دره یکی از قطب های اصلی فوتبال استان محسوب می شود اما علی رغم این موضوع، ورزشکاران این شهرستان با کمبود امکانات مواجه هستند، عنوان کرد: فوتبالیست های این رشته در خرم دره زمین فوتبال استاندارد ندارند.

وی با اشاره به زمین فوتبال جنب کارخانه سیلیس که در بالای اتوبان قرار گرفته است، بیان کرد: این مکان برای احداث زمین فوتبال در خرم دره پیش بینی شده بود اما به علت جانمایی غلط و مجاورت با کارخانه سیلیس، متاسفانه به هیچ وجه قابلیت استفاده ندارد.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه از پروژه های نیمه کاره شهرستان است که چوب جانمایی غلط را می خورد، متذکر شد: شرکت سیلیسی که در مجاورت پروژه قرار دارد برای خرید این زمین فوتبال اعلام آمادگی کرده که امیدواریم موانع و مشکلات پیش رو مرتفع شود.

وی در ادامه با اشاره به عمر بالا و فرسودگی تنها استخر شهرستان، اظهار کرد: عمر بالای این استخر سبب شده که سقف سوله های آن ترک بردارد که برای حل این مشکل، اعتباری برای تعمیر تنها استخر شهرستان اختصاص داده شده که امیدواریم این اعتبار تخصیص یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب ووشو ایران خانه ندارد

قطب ووشو ایران خانه ندارد