مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-08پزشكي

کودکان را مجبور به ورزش نکنید


نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از خانواده ها خواست تا کودکانشان را به اجبار به سمت ورزش نکشانند، چراکه نتیجه ای عکس بدنبال خواهد داشت.

- دکتر نازنین آرین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نقش خانواده ها در سوق یافتن کودکان به سمت ورزش، اظهار کرد: بیشتر خانواده ها زمانی که کودکانشان به سن سه یا چهارسالگی می رسند، تلاش می کنند تا آنها را به سمت ورزش بکشانند، درحالیکه نمی توان به اجبار آنها را به ورزش علاقمند کرد.

نایب رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با بیان اینکه کودکان توجه به ورزش را از والدین خود یاد می گیرند، تاکید کرد: اگر در خانواده ای ورزش جایگاه مهمی داشته باشد، کودک آن خانواده هم به سمت ورزش گرایش پیدا می کند و می تواند در آینده یک قهرمان ورزشی باشد.

وی درخصوص چگونگی کشف علاقمندی کودکان به یک رشته ورزشی خاص هم گفت: از والدین می خواهیم که کودکانشان را مجبور نکنند در رشته هایی که خودشان به آن علاقه دارند فعالیت داشته باشند، بلکه در همان سن سه تا چهارسالگی آنها را وارد یکی از رشته های مادر یعنی دوومیدانی، ژیمناستیک و یا شنا کنند تا بتدریج با محیط های ورزشی آشنا شوند و به تدریج علایق خود را کشف کنند.

آرین اضافه اضافه کرد: ورزش کودکان تا سن هشت سالگی تنها باید به شکل یک بازی برای کودک باشد، یعنی خانواده ها تا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان را مجبور به ورزش نکنید

کودکان را مجبور به ورزش نکنید