مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-08اقتصادي

تشکیل کمیته مشترک بانک مرکزی و سازمان بورس/ضرورت ثبات در بازارهای مالی


در جلسه مشترک وزیر امور اقتصادی و دارایی با رییس کل بانک مرکزی و رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مقرر شد کمیته ای به منظور هماهنگی سیاست گذاری ها و تصمیمات در بازار پول و سرمایه تشکیل شود.

- در جلسه مشترک وزیر امور اقتصادی و دارایی با رییس کل بانک مرکزی و رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مقرر شد کمیته ای به منظور هماهنگی سیاست گذاری ها و تصمیمات در بازار پول و سرمایه تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بانک مرکزی، رییس کل بانک مرکزی در این نشست گفت: تشکیل کمیته مشترک بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار به توسعه همکاری های مشترک بازارهای پولی و مالی، ثبات در بازارها و ایجاد ظرفیت های جدید کمک می کند چرا که بازار پول و سرمایه نه رقیب، بلکه مکمل یکدیگرند.

صالح آبادی هماهنگی در اتخاذ سیاست های بازار پول و سرمایه را یک ضرورت دانست و افزود: سیاست های پولی بانک مرکزی با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و در نهایت در شورای پول و اعتبار جمع بندی می شود و در این مسیر نگاه جامعی به بازارهای مختلف کشور به ویژه بازار سرمایه وجود دارد.

وی افزود: نباید این نگاه حاکم باشد که بازار سرمایه و پول رقیب یکدیگرند و زبان مشترکی ندارند و امروز خوشبختانه در این خصوص، بین ارکان اقتصادی کابینه دولت به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک بانک مرکزی و سازمان بورس/ضرورت ثبات در بازارهای مالی

تشکیل کمیته مشترک بانک مرکزی و سازمان بورس/ضرورت ثبات در بازارهای مالی