مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-08اقتصادي

ساخت بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس آغاز شد


شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود ساخت بیمارستان 90 تختخوابی تخصصی کودکان در شهر بندرعباس را آغاز کرد.

- بر اساس نیاز سنجی و هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و به منظور بهبود فضای درمانی و ایجاد بخش های تخصصی، ساختمان جدید بیمارستان کودکان با ظرفیت 90 تخت از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور توسعه زیرساخت های درمانی ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این خصوص گفت: این بیمارستان در زمینی به وسعت 9 هزار متر مربع و در 5 طبقه با اعتبار اولیه یک هزار و 650 میلیارد ریال در مجاورت بیمارستان کودکان فعلی بندرعباس ساخته می شود.

هاشم نامور افزود: با توجه به اینکه ساختمان و امکانات بیمارستان فعلی جوابگوی نیاز مردم استان نیست و نیاز به طرح تکمیلی در این بیمارستان و اضافه شدن بخش های تخصصی از قبیل بخش مداوای کودکان سرطانی وجود داشت و به همین منظور احداث ساختمان تکمیلی بیمارستان کودکان با مصوبه هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و در راستای ایفای مسئولیت ها و مشارکت های اجتماعی این شرکت در دستور کار قرار گرفت.

وی مدت زمان اجرای طرح را 24 ماه اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات اجرایی این پروژه از شهریور ماه امسال آغاز شده است و هم اکنون فونداسیون، ستون ها و دیوارهای برشی طبقه همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس آغاز شد

ساخت بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس آغاز شد