مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-08اقتصادي

برپایی نمایشگاه توانمندی های صنعتی جنوب کشور از فردا در شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور در شیراز با حضور رایزنان بازرگانی و هیات های تجاری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور در شیراز با حضور رایزنان بازرگانی و هیات های تجاری خبر داد.

احد فتوحی دوشنبه 17 آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری این نمایشگاه طی روزهای 18 تا 21 آبانماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد و با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به متراژ 12000 متر مربع برگزار می شود، گفت: علاوه بر استان فارس، واحدهای برگزیده صنایع کوچک از استان های، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز در این نمایشگاه شرکت می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه از یارانه 80درصدی شرکت شهرک های صنعتی استان برخوردار شده اند.

فتوحی با اشاره به حضور رایزنان بازگانی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای ترکمنستان، عراق، آفریقای جنوبی، سوریه در این نمایشگاه، عنوان کرد: علاوه برآن رییس و معاون دفتر همکاری های مشترک ایران و چین و هیات رییسه اتاق های مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه توانمندی های صنعتی جنوب کشور از فردا در شیراز

برپایی نمایشگاه توانمندی های صنعتی جنوب کشور از فردا در شیراز