مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-08سياسي

انتخاب مکان آرامستان تویسرکان 10 روز آینده به مشاور طرح جامع سپرده می شود


فرماندار تویسرکان از ارائه استعلام کارشناسان دستگاه های مرتبط با جابجایی آرامستان در مورد چهار مکان پیشنهادی تا حدود 10 روز آینده به مشاور طرح جامع شهر تویسرکان خبر داد.

- سید رسول حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه با استناد به قانون آمده در طرح تفضیلی شهرها آرامستا ن ها باید به شعاع 10 کیلومتری منتقل شوند اظهار کرد: مراجعات مردم و بازدیدهای میدانی فرماندار به اتفاق اعضای شورای اسلامی و شهردار دوره قبل و فعلی از آرامستان بهشت زهرا(س) تصمیم بر این شد که آرامستان باید جابجا شود.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان کارشناس مسائل شهری و تهیه کننده طرح های هادی، جامع و تفضیلی در روستا و شهر باید آرامستان از مکان فعلی جابجا شود؛ البته کارشناسی شده گفت: گزینه های متعددی برای انتقال آرامستان بهشت زهرا(س) دستگاه های اجرایی مرتبط بررسی شد و در نهایت از چهار گزینه امامزاده ناصر(ع)، کلنجان و امامزاده کوه و آریکان در جلسات متعدد بررسی و بازدیدهای میدانی هم از این مکان های پیشنهادی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به تایید نشدن مکان پیشنهادی آرتیمان به دلیل قرار گرفتن در محدوده شهر تاکید کرد: اگر انتخاب مکان نهایی آرامستان طولانی شده، به دلیل برخی حواشی مانند اظهار نظر دیگران راجع به جابجایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مکان آرامستان تویسرکان 10 روز آینده به مشاور طرح جامع سپرده می شود

انتخاب مکان آرامستان تویسرکان 10 روز آینده به مشاور طرح جامع سپرده می شود