مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-08سياسي

آزمون موفق پهپاد انتحاری «آرش» در رزمایش ذوالفقار 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد تبلیغات رزمایش، دریادار سید محمود موسوی گفت: یگان های نیروی زمینی ارتش با اجرای آتش موشکی- توپخانه ای هوشمند و نقطه زن، - سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: پهپاد انتحاری آرش نیروی زمینی ارتش در عملیاتی سریع و دقیق با طی مسافتی طولانی با اصابت به نقطه تعیین شده، دقت پهپاد های ایرانی را در صحنه رزم نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد تبلیغات رزمایش، دریادار سید محمود موسوی گفت: یگان های نیروی زمینی ارتش با اجرای آتش موشکی- توپخانه ای هوشمند و نقطه زن، بالگرد های شکاری هوانیروز و پهپاد های رزمی، با راکت ها و موشک های ایرانی، موفق به تصرف مواضع یگان حمله ور در نقش دشمن شدند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش با بیان اینکه شب گذشته سامانه بومی مرصاد با هماهنگی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با شلیک موشک، هدف هوایی متخاصم را سرنگون کرد، اضافه کرد: یگان های توپخانه، زرهی، بالگردی و پهپادی نیروی زمینی ارتش، به اجرای آتش علیه نیرو های حمله ور در نقش دشمن پرداختند.

دریادار موسوی افزود: در این مرحله از رزمایش، نیروی زمینی ارتش با به کارگیری پهپاد های شناسایی بومی ابتدا کلیه فعالیت یگان های حمله ور در نقش دشمن را مورد رصد قرار داده و سپس با اعزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون موفق پهپاد انتحاری «آرش» در رزمایش ذوالفقار 1400

آزمون موفق پهپاد انتحاری «آرش» در رزمایش ذوالفقار 1400