مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-08اجتماعي

راه اندازی 3 مرکز درمانی برای زائران عتبات/ زوار هنگام بازگشت باید تست کرونا دهند


معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به ازسرگیری سفرهای زیارتی به عتبات، از راه اندازی سه مرکز درمانی در عراق برای خدمت به زائران حسینی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر به عتبات پس از حدود دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، قرار است از 23 آبان ماه برقرار شود و بار دیگر دلدادگان حسینی همچون سال های قبل بتوانند به زیارت کربلا مشرف شوند.

یکی از موضوعاتی که هرساله در سفر زائران عتبات مورد توجه قرار دارد، بحث خدمات درمانی است که مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با راه اندازی درمانگاه های مختلف در طول این سفر معنوی به زائران حسینی خدمات درمانی و پزشکی ارائه می دهد.

اکنون با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت زوار، مرکز پزشکی هلال احمر نیز برای حضور در عراق درحال آماده سازی است تا با آغاز اعزام زائران به عتبات، به زائران امام حسین علیه السلام خدمات ارائه دهد.

طاهر درودی، ‏معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به توافق کلی با سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی، اظهارداشت: با آغاز اعزام زائران ایرانی به عراق، فعالیت مراکز درمانی جمعیت هلال احمر در عراق نیز از سرگرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 مرکز درمانی برای زائران عتبات/ زوار هنگام بازگشت باید تست کرونا دهند

راه اندازی 3 مرکز درمانی برای زائران عتبات/ زوار هنگام بازگشت باید تست کرونا دهند