مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-08اقتصادي

نمایشگاه اصفهان میزبان فعالان صنعت نساجی و منسوجات می شود


نمایشگاه بین المللی اصفهان از هفدهم آبان ماه میزبان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، 77 شرکت از 12 استان کشور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات حضور خواهند داشت و طی چهار روز برگزاری تا بیستم آبان ماه، توانمندی ها، محصولات، کالاها و خدمات خود را در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقمندان این حوزه قرار می دهند.

شرکت کنندگان از استان های اصفهان، تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان، مازندران، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این نمایشگاه حضور یافته اند.

این شرکت ها در زمینه صنایع و ماشین آلات نساجی، مواد اولیه و منسوجات شامل پارچه، پتو و کالای خواب فعالیت دارند؛ از جمله مطرح ترین برندهای حاضر در نمایشگاه می توان به ایران نوبافت، مواد پلیمری ارغوان، مجتمع صنعتی بهکوش، نفیس نخ، پایاجین اصفهان، دانش بنیان الوان ثابت، حجاب شهرکرد، پلی اکریل ایران، رایاشقایق سرآمد، رزین نخ بدیعی، سما نقاله و نوربافت اشاره کرد.

همچنین نمایندگان داخلی شرکت های فعال صنعت نساجی کشورهای چین، ترکیه، آلمان و اسپانیا به ارائه دستاوردهای خود پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اصفهان میزبان فعالان صنعت نساجی و منسوجات می شود

نمایشگاه اصفهان میزبان فعالان صنعت نساجی و منسوجات می شود