مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-08اقتصادي

«اکسپو» فرصتی برای فرش بافان بوشهری


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعالان فرش دستباف این استان می توانند از فرصت فراخوان اعزام هیئت های تجاری، - ایسنا/بوشهر معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعالان فرش دستباف این استان می توانند از فرصت فراخوان اعزام هیئت های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در اکسپو 2020 بهره مند شوند.

ابوالقاسم محمد زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران اظهار کرد: تشکیل کنسرسیوم جهت اعزام هیات های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 فرصتی ارزشمند جهت معرفی توانمدی های کشور به ویژه استان بوشهردر زمینه فرش در بازارهای خارجی است.

وی تصریح کرد: متقاضیان در استان می توانند با توجه به محدودیت زمان، در اسرع وقت طرح ها و پیشنهادات خود را به ایمیل info@incc.

ir به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ارسال نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: این کنسرسیوم جهت حضور در رویداد جهانی اکسپو 2020 و در راستای خلق محتوا و برگزاری رویدادهای مرتبط با فرش و اعزام هیات های تجاری به اکسپو دبی از فعالان حوزه های مرتبط ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اکسپو» فرصتی برای فرش بافان بوشهری

«اکسپو» فرصتی برای فرش بافان بوشهری