مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-08اقتصادي

رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز ضروری است


مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به برودت دمای هوا و استفاده مشترکان از وسایل گاز، بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل تاکید کرد.

- احمد فعله گری در گفت و گو با ایسنا، برودت دمای هوا در هفته جاری را منجر به افزایش میزان مصرف گاز در استان دانست و از مشترکان خواست علاوه بر رعایت نکات ایمنی، گاز طبیعی را به صورت منطقی و بهینه مصرف کنند تا ضمن کمک به اقتصاد خانواده خود و کاهش مبالغ قبوض گاز بهاء و صرفه جویی مالی و حفظ انرژی برای آیندگان ، سایر مشترکان نیز بتوانند از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در استفاده از وسایل گاز سوز باید توصیه های ایمنی را رعایت کرد، افزود: اولین نکته مهمی که باید به آن توجه داشت مطمئن بودن از درست کارکردن وسایل گازسوز است، حتماً وسایل گازسوز رادر صورت معیوب بودن به متخصصین امر و مراکز مجازتعمیر و نگهداری وسایل گاز سوز ، جهت کنترل و رفع عیب بسپاریم.

به گفته وی در منازلی که از بخاری به عنوان وسیله گرم کننده استفاده می کنند، مطمئن بودن از باز بودن مسیردودکش ضروری است و برای این مورد وزنه ای را از مسیر دودکش به پایین به وسیله نخ یا طناب هدایت کرده، اگر وزنه در محل ورودی دودکش به وسیله گاز سوز در داخل اتاق مشاهده شد، مسیر دود کش باز است و در غیر این صورت مسیر مسدود بوده و بایستی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز ضروری است

رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز ضروری است