مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-08اقتصادي

احداث 200 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی 7 ماهه نخست امسال 200 واحد مسکن مددجویی برای خانواده های تحت حمایت در استان احداث شده است.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از احداث 200 واحد مسکن مددجویی طی 7 ماه گذشته خبر داد و گفت: احداث مسکن ایمن و مقاوم یکی از مهمترین خدمت های ارائه شده توسط این نهاد به خانواده های نیازمند است.

وی با اشاره به بسته حمایتی کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان فاقد مسکن افزود: این بسته حمایتی شامل 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به انجام امور تعمیرات مسکن مددجویان اضافه کرد: طی سال جاری، 283 واحد مسکن مددجویی در روستاها و 150 واحد مسکونی در روستاهای استان به صورت کلی و جزیی تعمیر شده اند.

محمدی ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک های مردمی در قالب صدقات، کمک های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می شود.

انتهای پیام/68024/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 200 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری

احداث 200 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری