مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-08سياسي

شهرداری با 11 رای برای کرمانشاه می خواهیم


عضو شورای شهر کرمانشاه بر انتخاب شهردار جدید کرمانشاه با رای حداکثری اعضای شورا تاکید کرد و افزود: چنین شهرداری که مورد قبول همه اعضا باشد می تواند با کمترین مشکل در کرمانشاه فعالیت کند.

- سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آیین نامه و دستورالعمل ها وزارت کشور در خصوص شرایط انتخاب شهرداران کلانشهرها، گفت: بر اساس این آیین نامه ها مدارک تحصیلی، سوابق کاری و تجربه در انتخاب شهرداران کلانشهر ها لحاظ می شود.

احسانی گفت: بر اساس این دستورالعمل ها چنین شرایطی برای کاندیداهای تصدی شهرداری کرمانشاه حتما لحاظ می شود و افراد باید در درجه اول واجد شرایط لازم برای احراز این پست باشند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: در کنار این شرایط نیاز است که شهرداری برای کرمانشاه انتخاب شود که جسارت انجام کارهای بزرگ را داشته باشند.

وی افزود: در کرمانشاه پروژه های نیمه کاره و عظیمی داریم که شهرداری جسور می تواند آنها را به سرانجام برساند.

احسانی گفت: کرمانشاه امروز یک کلانشهر است و نیاز داریم پروژه های بزرگ در آن اجرایی شده تا شکل و شمایل واقعی یک کلانشهر را پیدا کند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه از تعامل با شورای شهر به عنوان ویژگی ضروری شهردار جدید یاد کرد و افزود: شهردار جدید باید بتواند با شورای شهر تعامل خوبی داشته باشد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری با 11 رای برای کرمانشاه می خواهیم

شهرداری با 11 رای برای کرمانشاه می خواهیم