مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-08اقتصادي

کشاورزان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت کنند


مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره وری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور گفت: کشاورزان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت کنند.

- سید حسین توکلی در دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان بر لزوم اهمیت تشویق و ترغیب کشاورزان به یکپارچه سازی اراضی کشاورزی که باعث می شود کشاورزی علمی تر و اقتصادی تر شود تأکید کرد.

وی تصریح کرد: کشاورزان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت کنند تا در دریافت یارانه تسهیلات آبیاری نوین مکانیزاسیون و سایر موارد در اولویت قرار بگیرند.

مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره برداری اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی باعث می شود کشاورزی به فعالیت اقتصادی و سودآور تبدیل شده و عملاً سرمایه گذار رغبت به تغییر کاربری نخواهد داشت.

اسفندیار حسنی مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز، اظهار کرد: باید زیرساخت های فرهنگی ترویجی برای یکپارچه سازی و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی اقتصادی در اراضی کمتر از یک هکتار امکان پذیر نخواهد بود، جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی می تواند در بهره وری کشاورزی تأثیرگذار باشد و درآمد کشاورزان را اقتصادی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت کنند

کشاورزان در امر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی مشارکت کنند