مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-08سياسي

برگزاری اولین جشنواره برترین های قلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرجانی، رییس بخش کانون خادمیاران رضوی در ابتدای این مراسم، ضمن تشکر از حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس و برگزار کنندگان این مراسم، - اولین جشنواره برترین های قلم صبح روز گذشته در محل کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی با حضور بیست نویسنده برتر کشوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرجانی، رییس بخش کانون خادمیاران رضوی در ابتدای این مراسم، ضمن تشکر از حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس و برگزار کنندگان این مراسم، به اهمیت برگزاری این مراسمات اشاره و گفت: این جلسه باید مقدمه ای باشد برای تشکیل تشکل های بانوان نویسنده و مخاطبانشان.

در ادامه این مراسم، جلسه پرسش و پاسخ با حضور فریبا انیسی نویسنده کتاب جای من اینجاست ، معصومه سپهری نویسنده کتاب لشکر خوبان و سمیه باستین نویسنده کتاب دامادی خوبان برگزار شد که هر کدام از نویسندگان به بیان اهمیت جمع آوری خاطرات دفاع مقدس و محتوای کتاب های خود اشاره کردند.

در ادامه، سرهنگ رجبی رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی ضمن تشکر از برگزاری این مراسم، به اهمیت کار و جهاد هنری در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیاز مملکت و نظام این بود که از کیان اسلامی دفاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره برترین های قلم

برگزاری اولین جشنواره برترین های قلم