مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-08اقتصادي

سازمان اوقاف 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی پرداخت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ظرفیت های سازمان اوقاف و نهاد وقف در حوزه درمان خیلی زیاد است به طوری که با اجرای نیات واقفان در یک سال و نیم اخیر برای 102 هزار و 300 نفر، - مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ظرفیت های سازمان اوقاف و نهاد وقف در حوزه درمان خیلی زیاد است به طوری که با اجرای نیات واقفان در یک سال و نیم اخیر برای 102 هزار و 300 نفر، 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ظرفیت های سازمان اوقاف و نهاد وقف در حوزه درمان خیلی زیاد است به طوری که با اجرای نیات واقفان در یک سال و نیم اخیر برای 102 هزار و 300 نفر، 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی پرداخت شد.

رضا معممی مقدم یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه سومین مرحله از هشتمین دوره طرح زائران رضوی که با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در مشهد برگزار شد افزود: 25 درصد ظرفیت های بیمارستانی و درمانی کشور موقوفه است.

وی ادامه داد: در کل کشور 207 هزار موقوفه داریم که از این تعداد، سه هزار و 136 موقوفه مرتبط با سلامت و هزار و 705 موقوفه مربوط به دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی پرداخت کرد

سازمان اوقاف 214 میلیارد تومان کمک هزینه درمانی پرداخت کرد