مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-08پزشكي

70 درصد کادر درمان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان استان، گفت: 70 درصد کادر درمان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- سارا شاه آبادی در گفتگو با در 2 مرحله برای کادر بهداشت و درمان و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی بدن و بیماران صعب العلاج آغاز شده و دستورالعمل واکسیناسیون افراد بالای 60 سال سن نیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابلاغ شده است.

وی افزود: افرادی که 6 ماه از زمان تزریق نوبت دوم آنها گذشته باشد می توانند برای نوبت سوم از هر نوع واکسن استفاده کنند اما افرادی که چهار ماه از زمان تزریق نوبت دوم آنها گذشته باشد باید از واکسنی استفاده کنند که در 2 نوبت گذشته تزریق کرده اند.

فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 70 درصد کادر درمان استان کرمانشاه با توجه به زمان تزریق نوبت دوم واکسن کرونا ، دز سوم واکسن را دریافت کرده اند و بقیه کادر درمان نیز در موعود مقرر در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

شاه آبادی با اشاره به اینکه آیا تزریق دز سوم واکسن کرونا برای جمعیت بالای 12 سال استان کرمانشاه ضروری است، بیان کرد: با توجه به سرعت واکسیناسیون کرونا و اینکه واکسیناسیون 85 درصد مردم می تواند منجر به ایمنی جمعی در جامعه شود و عدم جهش ویروس کرونا و کنترل و مهار بیماری می توان گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد کادر درمان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

70 درصد کادر درمان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند