مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-08سياسي

سپاه از منافع ملی دفاع کرد/ اصلاح طلبان بهانه جویی نکنند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه پاسداران در برابر سرقت نفت آمریکایی ها جهت دفاع از منافع ایران بود و انتقاد اصلاح طلبان از این کار، - بهانه جویی است.

عباس گلرو در گفتگو با، با اشاره به اظهارات برخی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه پس از توقیف نفتکش متخلف در دریای عمان، نیروهای سپاه به جای درگیری با دزدان دریایی آمریکایی، باید از طریق مذاکره این مشکل را حل می کردند، اظهار داشت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر سرقت نفت آمریکایی ها قابل تحسین است و از این اقدام شجاعانه و به موقع آنان تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دفاع از منافع ایران بود و تحلیل برخی از افراد مبنی بر اینکه در برهه زمانی فعلی ما نباید از منابع کشور دفاع می کردیم، درست نیست.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمانی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به منافع ملی ما تجاوز می کنند، باید به سرعت با آنان برخورد شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات نیروی دریایی آمریکا برای سرقت نفت ایران نشان دهنده تجاوزگری آمریکایی ها بود و آنان نفتکش ما را گرفته بودند و در حال دزدی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه از منافع ملی دفاع کرد/ اصلاح طلبان بهانه جویی نکنند

سپاه از منافع ملی دفاع کرد/ اصلاح طلبان بهانه جویی نکنند